marți, 18 iunie 2013

Noile covorase auto



              Cu siguranta si pentru voi covorasele auto sunt la fel de importante ca pentru noi, fie ca sunt din cauciuc sau material textil (mocheta).
              Dupa parerea mea covorasele nu ar trebui sa lipseasca din nici o masina, dandu-I acesteia un aspect mai frumos si mai ingrijit.
             Se stie faptul ca, covorasele din cauciuc sunt mult mai rezistente si mult mai usor de curatat mai ales daca te urci cu papucii mai murdari decat zece porci la un loc, cum sunt situatiile in care mergi prin padure unde tocmai a plouat, dar cele textile, pentru mine ca fata, sunt  mult mai elegante si dau o senzatie de caldura.
              De curand am observat ca mi s-a tocit covorasul din partea soferului, care , ce-I drept, este cel mai folosit, si cautand prin accesoriile auto de la BestAuto am gasit aceste covorase auto cu floricele numai bune pentru soferite. Pe langa acele floricele care m-au facut sa ma indragostesc din prima clipa de ele mi-a atras atentia faptul ca se pot curata usor si in masina de spalat rufe, lucru pe care nu-l puteam face cu vechile covorase deoarece aveau ceva carton si la apa s-ar fi stricat de tot asa ca ma chinuiam cu aspiratorul si din cand in cand cu peria de covoare.
             Cand voi primi aceste covorase voi face un review video pentru a va arata cat de bine se aseaza intr-o masina si cat de frumoase sunt si in realitate.
              La aceste covorase imi place si faptul ca au dimensiuni mult mai mari decat cele pe care le am eu acuma asa ca masina mea va fi cea mai frumoasa, iar daca voi achizitiona si husele de scaune din aceasi colectie voi fi foarte mandra de masinuta mea draga.
              Pe BestAuto cu siguranta veti gasi tot ceea cea aveti nevoie asa ca nu ezitati sa aruncati o privire.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu